FAQ (ofte stillede spørgsmål)
Vi har samlet en række ofte stillede spørgsmål fra vores kunder.
Forhåbentlig vil du kunne finde svaret på dit spørgsmål blandt dem.

Bestilling og betaling

Loader image

Hvis din ønskede vare ikke er tilgængelig i øjeblikket, kan du muligvis tilmelde dig en "på lager igen" -meddelelse eller en notifikationsservice, hvis den er tilgængelig på webshoppen. Normalt giver webshops dig mulighed for at abonnere på meddelelser, hvor du får besked, når den ønskede vare er tilbage på lager. Du kan se efter en "Tilmeld dig notifikation" eller lignende knap ved siden af den udsolgte vare på webshoppen. Når du tilmelder dig, vil du modtage en meddelelse via e-mail eller en besked på din konto, når varen igen er tilgængelig for køb.

Du kan kun bestille varer, som er en del af vores sortiment.

Vi tilbyder gerne et skræddersyet tilbud til dig. For at hjælpe os med at give dig den bedste pris, bedes du venligst sende os de specifikke varer med den ønskede mængde, størrelse og variant. Det er også vigtigt, at vi modtager dine fulde kontaktoplysninger, herunder fornavn, efternavn, navn på klubben/virksomheden, adresse, postnummer, by, e-mail, telefonnummer og kontaktperson. Når vi har modtaget disse oplysninger, sender vi dig straks et individuelt, uforpligtende tilbud via e-mail.

Hvis du modtager det forkerte produkt på trods af vores omhyggelige kvalitetskontrol, refunderer vi dig købsprisen. Venligst returner den forkert leverede vare til os med en note på retursedlen ("Service Info"). Vi dækker naturligvis returfragtomkostningerne.

Har du generelle spørgsmål vedrørende bestillingsprocessen, er vores kundeservice altid klar til at hjælpe dig.

Vi kan kun annullere din ordre op til et bestemt tidspunkt i pakke- og forsendelsesprocessen. Efter dette tidspunkt er det ikke længere muligt at aflyse. Din ordre vil dog være klar til afsendelse blot et par timer efter, at den er modtaget. Kontakt os venligst hurtigst muligt med din anmodning om annullering.

Du kan finde en oversigt over de tilgængelige betalingsmetoder her . De betalingsmetoder, der er tilgængelige for dit køb, vil blive præsenteret for dig under bestillingsprocessen.

Din faktura med vores bankoplysninger er tilgængelig på din kundekonto under menupunktet 'Ordrehistorik'. Hvis du ikke har en kundekonto, kan du finde din faktura som et downloadlink i forsendelsesbekræftelsen. Hvis du ikke længere kan finde din faktura, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice, og vi sender dig gerne en kopi på mail

Vi kan behandle alle ordrer, der betales med PayPal, kreditkort, betalingskort og faktura, øjeblikkeligt.

Når du laver et køb på konto, betaler du kun for de varer, du ønsker at beholde, og derfor returnerer du ikke noget. Vi udsteder ikke en ny faktura efter modtagelse af din retur. Betalingsfristen for køb på konto er 14 dage.

I visse tilfælde kan betalingsfristen for fakturakøb overlappe din returforsendelse. Hvis du har modtaget en retur bekræftelse fra os pr. e-mail for den pågældende ordre, kan du betragte betalingspåmindelsen som irrelevant.

Af sikkerhedsmæssige årsager kan vi ikke tilbyde kreditkortbetaling for ordrer med en værdi på over 5000 DKK. Du kan finde den aktuelle grænse på siden med betalingsmetoder. Desuden er forsendelse til pakkestationer eller andre leveringsadresser ikke muligt med kreditkort.

Bekræftelsesnummeret findes på bagsiden af dit kredit- eller betalingskort.

Levering og fragt

Loader image

Vær venlig at kontrollere din forsendelse straks efter modtagelsen for at sikre, at den er komplet og intakt. Venligst nægt modtagelse, hvis der er synlige skader. Hvis skaden ikke blev opdaget umiddelbart efter accept, kan den bekræftes af fragtfirmaet inden for maksimalt 7 dage ved indsendelse af skadesanmeldelse.

Det er ikke noget problem! Du har mulighed for at angive en leverings adresse eller pakkeshop, der adskiller sig fra faktureringsadressen under bestillingsprocessen.

Du kan finde en oversigt over de tilgængelige betalingsmetoder her . De betalingsmetoder, der er tilgængelige for dit køb, vil blive præsenteret for dig under bestillingsprocessen.

Hvis du har modtaget en vare, der ikke stemmer overens med det, du har bestilt, og som fremgår af din faktura, skal du kontakte vores kundeservice.

Du skal kontakte vores kundeservice inden for rimelig tid med billeder af samtlige labels på emballagen og varen, så de kan igangsætte en ombytning eller retur.